مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-22اقتصادي

عملیات احداث نیروگاه 500 مگاواتی کرمانشاه آغاز می شود


به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه عملیات اجرایی نیروگاه 500 مگاواتی کرمانشاه، هفته دولت و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز می شود.

- ایسنا/کرمانشاه به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه عملیات اجرایی نیروگاه 500 مگاواتی کرمانشاه، هفته دولت و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز می شود.

محسن دارابی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تفاهم نامه منعقده بین وزارت نیرو و وزارت صمت مبنی بر تامین 10 هزار مگاوات برق از طریق ساخت نیروگاه ها، افزود: احداث نیروگاه 500 مگاواتی کرمانشاه در همین راستا خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است روز شنبه (چهارم شهریور) و با حضور وزیر صمت، عملیات اجرایی این نیروگاه در شهرک صنعتی زاگرس کرمانشاه آغاز شود.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه سرمایه گذاری مورد نیاز برای احداث این نیروگاه را 285 میلیون یورو عنوان کرد که قرار است ظرف مدت حدود 38 ماه به بهره برداری برسد و یادآور شد: این نیروگاه سیکل ترکیبی(گازی و بخار) است.

دارابی از اختصاص 30 هکتار زمین در شهرک صنعتی زاگرس برای احداث این نیروگاه 500 مگاواتی خبر داد و تاکید کرد: این منطقه بهترین گزینه برای احداث نیروگاه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات احداث نیروگاه 500 مگاواتی کرمانشاه آغاز می شود

عملیات احداث نیروگاه 500 مگاواتی کرمانشاه آغاز می شود