مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-19اقتصادي

برداشت بیش از یک میلیون تن شلتوک در گیلان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اتمام برداشت برنج در تمامی اراضی شالیزاری استان تا پایان 15 شهریور ماه خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید علی موسوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنج تولید شده در گیلان یکی از با کیفیت ترین برنج های تولید شده در کشور است، اظهار کرد: کشاورزی و کاشت برنج یکی از مشاغل اصلی مردم گیلان است که هر ساله و با آغاز فصل بهار شروع و تا اواسط و پایان تابستان ادامه دارد.

وی با اشاره برداشت برنج در 70 هزار هکتار از اراضی شالیزاری استان گیلان گفت: بر اساس آما 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری در این استان وجود دارد که تاکنون 30 درصد آن یعنی معادل 70 هزار هکتار، برداشت برنج در آن انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اتمام برداشت برنج در تمامی اراضی شالیزاری استان تا پایان 15 شهریور ماه خبر داد و افزود: پیش بینی می شود امسال در اراضی شالیزاری استان گیلان یک میلیون و 150 هزار تن  شلتوک تولید شود.

موسوی با تأکید بر لزوم توجه به معاینه فنی توسط کمپاین های برداشت برنج بیان کرد: برداشت برنج توسط کمپاین دارای معاینه فنی با کیفیت بیشتری انجام می شود، از این رو از کشاورزان درخواست دارم تا به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بیش از یک میلیون تن شلتوک در گیلان

برداشت بیش از یک میلیون تن شلتوک در گیلان