مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-01اجتماعي

نقش ناوگان هوایی و ریلی گلستان در جابجایی زائران اربعین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بر استفاده از ظرفیت های هوایی و ریلی استان در مدیریت طرح اربعین تأکید کرد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بر استفاده از ظرفیت های هوایی و ریلی استان در مدیریت طرح اربعین تأکید کرد.

عادل مصدقی عصر امروز سه شنبه 10 مرداد ماه 1402 در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان که در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد، اظهار کرد: همه ساله با فرا رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، استقبال هموطنان به خصوص هم استانی ها برای سفر به عتبات عالیات افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان گلستان علاوه بر زیرساخت های جاده ای، از زیرساخت های ریلی وهوایی برخوردار است، ادامه داد: استفاده از ظرفیت های هوایی و ریلی می تواند به مدیریت بهتر طرح اربعین کمک کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تأکید بر اینکه استفاده از این دو ظرفیت، کمبود در ناوگان جاده ای را پوشش می دهد، افزود: صنوف حمل و نقل مسافری استان گلستان بازوان توانمند در حوزه مسافری هستند ولی با توجه به پیش بینی استقبال پرشور هموطنان از سفر به کشور عراق در ایام اربعین و احتمال ایجاد ازدحام جمعیت در برگشت زائران، یقیناً به بخش هوایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ناوگان هوایی و ریلی گلستان در جابجایی زائران اربعین

نقش ناوگان هوایی و ریلی گلستان در جابجایی زائران اربعین