مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-15اجتماعي

فرایند فرزند خواندگی در مازندران تسهیل می یابد


مدیرکل بهزیستی مازندران رویکرد بهزیستی را خروج کودکان از مراکز نگهداری و ورود آنها به خانواده دانست و گفت: تلاش ما بر این است که این اتفاق در کمترین زمان ممکن رخ دهد و نگهداری کودکان دارای معلولیت در خانواده از اهداف سازمان بهزیستی است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران رویکرد بهزیستی را خروج کودکان از مراکز نگهداری و ورود آنها به خانواده دانست و گفت: تلاش ما بر این است که این اتفاق در کمترین زمان ممکن رخ دهد و نگهداری کودکان دارای معلولیت در خانواده از اهداف سازمان بهزیستی است.

فریبا بریمانی در گفت وگویی با بیان اینکه اولویت سازمان بهزیستی برای کودکانی که به علت فقدان سرپرست موثر یا بی سرپرستی به مراکز نگهداری بهزیستی سپرده می شوند بازپیوند به خانواده است، اظهار کرد: در بازپیوند کودک به خانواده تلاش می شود کودک وارد خانواده زیستی خود گردد و اگر این امر صورت نگرفت فرزند در خانواده جایگزین، اقوام سببی و نسبی خود ساماندهی می شود.

وی ادامه داد: اگر باز پبوند کودک به خانواده و یا اقوام انجام نشد؛ فرزند وارد فرآیند فرزندخواندگی، ”امین موقت می شود و در نهایت اگر هیچکدام از اینها میسر نشود به ناچارفرزند در مراکز بهزیستی نگهداری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند فرزند خواندگی در مازندران تسهیل می یابد

فرایند فرزند خواندگی در مازندران تسهیل می یابد