مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:562023-07-23اقتصادي

استفاده از فناوری های نوین در ساخت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ برای اولین بار در کشور انبوه سازان نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی برای این که سرعت کار همراه با ایمنی و کیفیت لازم را در ساخت و سازها بالا بردند از فناوری های نوین در صنعت ساخت و ساز بهره برده اند و این فناوری هم استفاده از قالب لارج پنل در ساخت واحد نهضت ملی مسکن مرکز خراسان جنوبی ست که در سایت زغفرانیه بیرجند در حال احداث است.

سرعت دو برابر کار در کنار دقت و استحکام با اجرای این روش نوین سبب خواهد شد تا 6 ماه آینده برخی از واحدها و تا 20 ماه آینده دو هزار و 72 واحد نهضت ملی مسکن مرکز خراسان جنوبی آماده تحویل به متقاضیان باشد.

آن طور که میر محمد مودی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: استفاده از این روش برای اولین بار در کشور توسط شرکت های انبوه ساز خراسان جنوبی در سایت زعفرانیه بیرجند مورد استفاده قرار می گیرد و هر روز 6 واحد را قالب های لارج پنل به مرحله سفت کاری می رسانند.

وی قیمت تمام شده هر متر مربع با این روش را 8 میلیون و 300 هزار تومان اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی که انجام شدهطی 20 ماه پروژه دو هزار و 72 واحدی را تمکیل و به متقاضیان واگذار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نوین در ساخت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی

استفاده از فناوری های نوین در ساخت نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی