مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-06سياسي

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) هویت مردم قزوین است


رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: دانشگاه امام خمینی (ره) هویت مردم قزوین است و بی اعتنایی به آن افت و موجب نامیدی در جامعه می شود.

- قزوین- رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: دانشگاه امام خمینی (ره) هویت مردم قزوین است و بی اعتنایی به آن افت و موجب نامیدی در جامعه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه بازتاب اخبار فرهنگی و دانشگاهی نگاه ویژه ای دارد واین موضوع وجه تمایز آن با سایر خبرگزاری ها است و می تواند به ما در قرار دادن دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در رؤیت بهتر مردم و جامعه کمک کند.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ادامه داد: دانشگاه باید در مسیر مهارت افزایی و احصا نیازها و پاسخ دادن به آن در سطح جامعه تلاش کند و خبرگزاری ها نیز در این روند مؤثر هستند.

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه بین المللی امام خمینی طی یک سال و نیم گذشته بیان کرد: فعالیت ما در دانشگاه پس از عبور از دوره کرونا اغاز شد و روند خوبی را تا امروز طی کرده ابم که از این بابت شکرگزاریم.

قاسم زاده ابراز کرد: در این زمان موفق شده این تا درآمد دانشگاه را از سالانه 5 میلیارد تومان به سالانه 20 میلیارد تومان افزایش دهیم و تنها در چهار ماهه ابتدایی سال جاری تعداد قراردادهای اقتصادی دانشگاه 11 برابر بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) هویت مردم قزوین است

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) هویت مردم قزوین است