مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-01سياسي

فیبر نوری به منازل و کسب و کارهای بافق رسید


طرح ملی فیبر نوری در شهرستان بافق با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مسئولان محلی کلید خورد.

- ایسنا/یزد طرح ملی فیبر نوری در شهرستان بافق با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مسئولان محلی کلید خورد.

محمدرضا پاکدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به اهمیت توسعه فیبر نوری برای منازل و کسب و کارها، گفت: یکی از راهبردهای کلیدی دولت مردمی در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات، فراهم کردن اینترنت و شبکه پرسرعت، با کیفیت و امن برای مردم است که در این راستا طرح فیبر نوری شبکه ارتباطی منازل و کسب و کارها را در دستور کار داریم.

وی گفت: طرح راهبردی اجرای فیبر نوری در بافق به همت شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات به عنوان اپراتور منتخب با اجرای 40 کیلومتر فیبر نوری شروع شده و با تلاش دست اندرکاران این امر تا یکسال آینده همه منازل و کسب و کارهای این شهرستان به شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر متصل خواهند شد.

مدیرکل ICT استان تصریح کرد: با ارائه سرویس FTTX، دسترسی مردم، کسب و کارها، صنایع و ارگان های دولتی و خدمت رسان به شبکه پرسرعت با کیفیت مناسب و سرعت تا 80 برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیبر نوری به منازل و کسب و کارهای بافق رسید

فیبر نوری به منازل و کسب و کارهای بافق رسید