مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:112023-08-14اقتصادي

جلوگیری از ترخیص 3000 تن ذرت آلوده در بندر امیرآباد


سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران گفت: حدود سه هزار تن محموله نهاده ذرت برای استفاده در صنعت خوراک دام و طیور شب گذشته وارد اسکله بندر امیرآباد شده بود که به دلیل آلودگی ترخیص نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمزه آقا پور کاظمی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از کشتی حامل این محموله با اعلام این خبر افزود: این محموله از مبدا دچار سوختگی، کپک زده و بوی نامساعد بود که با هوشیاری کارشناسان دامپزشکی شهرستان و هماهنگی با اداره کل دامپزشکی مازندران جلوی تخلیه این کشتی گرفته شد.

وی با اعلام اینکه محموله مذکور فاقد شرایط ارگانولپتیکی است گفت: در بررسی ها صورت گرفته این محموله فاقد مقررات و استانداردهای تعریف شده بوده و بنابراین اجازه تخلیه و ترخیص ندارد.

وی تصریح کرد: موضوع طی صورتجلسه ای به شرکت وارد کننده ابلاغ شد و کشتی با محموله ذرت به کشور مبدا عودت داده شد.

این مقام مسؤول ساماندهی و نظارت کیفی و بهداشتی برای تولید خوراک دام و طیور و صدور مجوز ترخیص محموله های وارداتی نهاده های دامی جهت مصرف در مراکز پرورش و صدور مجوز برای ترانزیت فرآورده های خام دامی و نهاده های دامی از وظایف مهم سازمان دامپزشکی عنوان کرد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با اعلام اینکه نظارت بر روند بهداشت و سلامت محموله های وارداتی نهاده های دامی در بنادر سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ترخیص 3000 تن ذرت آلوده در بندر امیرآباد

جلوگیری از ترخیص 3000 تن ذرت آلوده در بندر امیرآباد