مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-29بين الملل

خط خبری دوگانه رسانه های معاند در داغ ترین تابستان تاریخ


نوع واکنش رسانه های معاند در قبال تابستان داغ جهان و بحران های اقلیمی، بیانگر تکرار دوگانگی ها و سوءاستفاده های سیاسی برای انحراف افکار عمومی است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: موج گرما طی هفته های اخیر بیشتر نقاط جهان را فراگرفته، به گونه ای که در بسیاری از کشورها علاوه بر هشدارهای بهداشتی و زیست محیطی، تأکید دولت ها بر لزوم مشارکت همگانی برای عبور از شرایط مذکور با صرفه جویی در مصرف آب و انرژی را به همراه داشته است.

به اذعان کارشناسان محیط زیست، بخش عمده ای از فرآیند مذکور که موجی از جنگل سوزی ها و کاهش و یا خشک شدن سدها، رودخانه ها و منابع آبی را به دنبال داشته، ناشی از تغییرات اقلیمی به ویژه تحت تاثیر گسترش بی رویه فعالیت های صنعتی و کارخانه ای و تشدید تولید گاز های گلخانه ای است که البته کشورهای صنعتی همچنان زیر بار مسؤولیت خود در این خصوص نمی روند! در این میان؛ نوع واکنش رسانه های غربی در قبال تابستان داغ جهان و بحران های اقلیمی، بیانگر تکرار دوگانگی ها و سوءاستفاده های سیاسی برای انحراف افکار عمومی است.

به عنوان نمونه؛ خط رسانه ای رسانه های معاند فارسی زبان طی هفته های اخیر ذیل مباحثی همچون گرمای هوا، کم آبی، تامین برق، جنگل سوزی، تغییرات اقلیمی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط خبری دوگانه رسانه های معاند در داغ ترین تابستان تاریخ

خط خبری دوگانه رسانه های معاند در داغ ترین تابستان تاریخ