مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-12سياسي

انتخابات یعنی مردم سالاری و تصمیم گیری برای آینده


رییس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما در کشوری زندگی می کنیم که بیشترین تعداد انتخابات را در طول عمر نظام خود برگزار کرده است.

- علاءالدین بروجردی رییس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص مشارکت مردم در انتخابات پیش رو و استقبال متقاضیان از مرحله پیش ثبت نام داوطلبی مجلس اظهار داشت: ما در کشوری زندگی می کنیم که بیشترین تعداد انتخابات را در طول عمر نظام خود برگزار کرده است.

وی افزود: انتخابات یعنی مردم سالاری و تصمیم گیری مردم برای آینده خودشان در ابعاد مختلف لذا از انتخاب مقام رهبری گرفته که در چارچوب خبرگان رهبری صورت می پذیرد، تا تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم نظام و حتی شورای های مختلف، هم انتخابات برگزار می کنیم.

نماینده ادوار مجلس در خصوص توطئه های دشمنان بر علیه انتخابات و نظام جمهوری اسلامی گفت: مردم ما معتقدند خودشان باید سرنوشت خود را رقم بزنند.

علیرغم تبلیغاتی که از سوی دشمنان انجام می شود و علیرغم کاستی های مهم موجود در داخل کشور مخصوصاً در بعد اقتصادی که واقعاً ناراحت کننده است ولی مردم ما با عقل و درایت خود حضور در انتخابات را بر تمام این مشکلات ترجیح می دهند و نشان می دهند که ملتی هستند که ضرورت تصمیم گیری برای آینده خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات یعنی مردم سالاری و تصمیم گیری برای آینده

انتخابات یعنی مردم سالاری و تصمیم گیری برای آینده