مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-03سياسي

ضرورت صنعتی کردن گردشگری سنتی مازندران


استاندار مازندران گردشگری سنتی را یکی از آسیب های جدی بر سرراه گردشگری مازندران دانست و گفت: باید گردشگری مازندران از سنتی به صنعتی تبدیل شود.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران گردشگری سنتی را یکی از آسیب های جدی بر سرراه گردشگری مازندران دانست و گفت: باید گردشگری مازندران از سنتی به صنعتی تبدیل شود.

سید محمود حسینی پور عصر امروز در گردهمایی فعالان گردشگری مازندران که باحضور جمعی از مسئولان حوزه گردشگری استان و خراسان رضوی در دفتر استانداری غرب مازندران نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه زمان گلایه و انتقادات بی جهت گذشته است، اظهار کرد: فعالان گردشگری مازندران باید یک تحول بنیادین در موضوع گردشگری مازندران که هدف گذاری دولت مردمی سیزدهم هست بوجود آورند.

مازندران لنگرگاه گردشگری کشور وی با بیان اینکه استان مازندران لنگرگاه گردشگری کشور است، افزود: باتوجه به طبیعتی که در استان وجود دارد از منظر کارشناسان منابع طبیعی و محیط زیست بی نظیر است و جنگل های هیرکانی در نوع خود منحصر بفرد محسوب می شود.

وی به نقش مهم تمدن مردم مازندران در صیانت از جنگل های هیرکانی اشاره کرد و گفت: مزیت های فراوان بالقوه ای در حوزه گردشگری در مازندران وجود دارد که باید به بالفعل تبدیل شود تا آن را در اختیار گردشگران ایرانی و بین المللی قرار داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت صنعتی کردن گردشگری سنتی مازندران

ضرورت صنعتی کردن گردشگری سنتی مازندران