مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:562023-07-23سياسي

معرفی و بررسی فروشگاه ایوان فرش مشهد؛ افتتاح شعبه جدید!


برادران مهدی زاده مدیریت شعبات ایوان فرش مشهد را بر عهده دارند همچنین بازرگانی مهدی زاده؛ افتخار دارد با بیش از 40 سال حضور فعال در عرصه طراحی، - اگر قصد خرید وسایل خانه به ویژه فرش، تابلو فرش و… را داشته باشید، احتمالاً به فروشگاه های ایوان فرش سر زده اید.

اگر تا امروز اطلاعات زیادی درباره ایوان فرش نداشتید، در این مطلب قصد داریم بهترین فروشگاه فرش در شرق کشور را به شما معرفی کنیم و مزیت های خرید از این فروشگاه را به شما بگوییم؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

معرفی ایوان فرش مشهد؛ بزرگترین فروشگاه فرش در شرق کشور برادران مهدی زاده مدیریت شعبات ایوان فرش مشهد را بر عهده دارند همچنین بازرگانی مهدی زاده؛ افتخار دارد با بیش از 40 سال حضور فعال در عرصه طراحی، تولید و فروش فرش های ماشینی در بازارهای داخلی و خارجی با هدف کسب سطح بالایی از مـیزان رضایت مندی مشتریان و در راستای ارائه مدل های متنوع در رنگ، طرح، و ابعاد از شرکت های معتبر: تهران، مشهد، اصفهان، کاشان و تبریز فعالیت نماید.

آدرس فروشگاه ایوان فرش مشهد فروشگاه ایوان فرش به تازگی شعبه هفتم خود را به عنوان اولین نمایندگی ایوان فرش مشهد در بلوار معلم افتتاح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی و بررسی فروشگاه ایوان فرش مشهد؛ افتتاح شعبه جدید!

معرفی و بررسی فروشگاه ایوان فرش مشهد؛ افتتاح شعبه جدید!