مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-02سياسي

آغاز پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 16 مرداد ماه


رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان گفت: داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 16 مرداد ماه به مدت یک هفته فرصت پیش ثبت نام دارند.

- ایسنا/لرستان رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان گفت: داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 16 مرداد ماه به مدت یک هفته فرصت پیش ثبت نام دارند.

تیمور سپهوند یازدهم مرداد ماه در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان نظام در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همه مردم، داوطلبان انتخابات مجلس و حامیان آن ها باید با عمل به چهار راهبرد توصیه شده از سوی مقام معظم رهبری نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی مشارکت، سلامت انتخابات، امنیت انتخابات و رقابت سالم را راهبردهای مدنظر رهبری دانست و افزود: همه مردم، داوطلبان و حامیان باید در جهت اتحاد، وحدت و مشارکت حداکثری مردم گام بردارند.

سپهوند به قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مسئولان اجرایی و نظارتی، جریانات سیاسی و حامیان آن ها باید در چارچوب قانون جدید و با اشراف کامل بر آن حرکت کنند و تخطی نکنند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان به ماده 45 مکرر 1 اشاره کرد و گفت: هم استانی هایی که قصد داوطلب شدن در انتخابات دوازدهمین د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 16 مرداد ماه

آغاز پیش ثبت نام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 16 مرداد ماه