مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-16سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 58 پروژه بخش آب در 24 شهرستان خراسان رضوی


مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت 57 پروژه بخش آب در 24 شهرستان خراسان رضوی افتتاح و یک پروژه هم کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: همزمان با هفته دولت 57 پروژه بخش آب در 24 شهرستان خراسان رضوی افتتاح و یک پروژه هم کلنگ زنی می شود.

حسین امامی خاطرنشان کرد: این شهرستان ها شامل نیشابور، گناباد، باخرز، بجستان، بردسکن، تایباد، تربت حیدریه، تربت جام، جغتای، جوین، خلیل آباد، خواف، خوشاب، داورزن، رشتخوار، زاوه، طرقبه شاندیز، فریمان، فیروزه، قوچان، کاشمر، کلات، گلبهار و مه ولات اعلام کرد.

وی یادآور شد: 14 پروژه در نقاط شهری و 43 پروژه در روستاها بهره برداری و عملیات اجرایی یک پروژه نیز در شهر گناباد آغاز می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از 170 کیلومتر خط انتقال و 65 کیلومتر شبکه توزیع، طول خطوط انتقال و شبکه توزیع آب استان پهناور خراسان رضوی به حدود 30 هزار کیلومتر خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی آب و فاضلاب خراسان رضوی، وی پروژه های دیگر بخش آب را احداث مخازن با ظرفیت های مختلف، سوله تاسیسات آب شیرین کن و احداث تصفیه خانه آب شهری برشمرد و عنوان کرد: 3 هزار و 115 میلیارد ریال منابع مالی اجرای این پروژه های زیربنایی از محل اعتبارات محرومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 58 پروژه بخش آب در 24 شهرستان خراسان رضوی

افتتاح و کلنگ زنی 58 پروژه بخش آب در 24 شهرستان خراسان رضوی