مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-16اجتماعي

سیستم گرمایشی مناسب برای رستوران یا کافی شاپ


یکی از دغدغه های اصلی رستوران داران و صاحبان کافی شاپ در فصول سرد سال تامین گرمای مدنظر در محیط میباشد.

برخی از کافه و رستوران ها به دلیل برخورداری از فضای باز نیاز به سیستم گرمایش مناسب در این محیط ها دارند شما میتوانید برای آگاهی بیشتر در این خصوص تا انتهای این نوشته همراه باشید تا با انواع هیتر و بخاری مناسب آشنا شوید.

بهترین بخاری برای فضای باز رستوران و کافی شاپ امروزه برای استفاده بهینه از فضاهای موجود در رستوران و یا کافی شاپ اقدامات مختلفی صورت می گیرد تا دکوراسیون فضای بیرونی از طراحی منحصر به فردی برخوردار باشد.

شاید در فصول گرم سال روال عادی روزانه بدون وجود خلل و مشکلی طی شود ولی در فصول سرد سال این فضاها می توانند برای صاحبان این صنوف ایجاد مشکل کنند که برای جلوگیری از این منظور باید گرمایش این نواحی به خوبی تامین شود تا مشتریان فصل پاییز و زمستان از رضایت صدی برخوردار باشند و همچنان برای وقت گذرانی های بعدی این مکان را مجدد انتخاب کنند.

برای محیط بسته، باز و نیمه باز چه هیتری مناسب است؟ هیترهای مناسب برای این فضاها انواع مختلفی دارند که از این میان می توان به هیتر تابشی و هیتر فن دار اشاره کرد این دو هیتر از مزایای متفاوتی برخوردار هستند که در ادامه به توضیح هر یک از آنها پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم گرمایشی مناسب برای رستوران یا کافی شاپ

سیستم گرمایشی مناسب برای رستوران یا کافی شاپ