مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-20سياسي

نظرسنجی ها، نشان از حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو دارد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: یقیناً انتخابات خوب و متقنی خواهیم داشت و با فضل خداوند انتخابات پرشوری را برگزار خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا جان نثاری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در پنجمین جلسه شورای اداری استان در سال جاری، اظهارداشت:  در اسفندماه پیش رو دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان را در پیش داریم.

وی متذکر شد: وظیفه ما این است برای فرایند انتخابات پیش رو تمامی ظرفیت های موجود را به میدان بیاوریم زیرا برگزاری انتخابات وظیفه وزارت کشور است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: با اصلاحیه قانون فرایند انتخابات چند ماه جلو افتاد و پیش ثبت نام به عنوان اولین مرحله با قوت انجام شد.

جان نثاری تصریح کرد: سیاست کلی که وزارت کشور و دولت محترم اتخاذ کرده، اجرای انتخابات ذیل چهار راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت مد نظر مقام معظم رهبری است.

عمل به منویات مقام معظم رهبری، اعتقاد دولت است وی گفت: دولت مقید است منویات مقام معظم رهبری را در تمام برنامه ها در نظر گرفته و اجرایی کند، در خصوص انتخابات نیز با همین چهار راهبرد به میدان خواهیم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی ها، نشان از حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو دارد.

نظرسنجی ها، نشان از حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو دارد.