مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-16سياسي

درخشش کمیته امداد مرهون نفس پاک امام است


درخشش کمیته امداد در سنگر خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان مرهون نفس پاک و اخلاص امام راحل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا باوقار پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در مسلک و مرام اهل بیت رفع فقر و مساعدت به نیازمندان جز الگوهای بی نظیری است و بر همین اساس شایسته است در این مکتب هیچ فردی در جامعه نسبت به نیازمندان نباید بی تفاوت بوده و یا به سادگی از کنار آنها بگذرند.

وی تصریح کرد: ما اگر امروز مدعی الگوهای ارزشمدار مکتب اسلام هستیم باید در رفع نیاز نیازمندان و فقرا ورود پیدا کرده و با احساس مسئولیت وظیفه خطیر خود را انجام دهیم.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: با تأسی به سیره معصومین الگویی شایسته در کمک به فقرا و نیازمندان شکل گرفته و در انقلاب اسلامی نیز با راه اندازی کمیته امداد سعی شده تا این وظیفه خطیر به انجام برسد.

حجت الاسلام باوقار افزود: در نگاه بزرگان دین رفع نیاز یک نیازمند معادل 100 طواف کعبه ذکر شده و بر همین اساس گره گشایی از مشکلات نیازمندان دارای ارزش و صواب بی پایان است.

وی توجه به محرومان و نیازمندان را از اولویت های مکتب اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: هر چند کمیته امداد در سال 58 با دستور امام به عنوان دومین نهاد انقلابی شکل گرفت اما زمینه شکل گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش کمیته امداد مرهون نفس پاک امام است

درخشش کمیته امداد مرهون نفس پاک امام است