مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-19اقتصادي

دولت بخشی از سرمایه گذاری های کلان را به همدان سوق دهد


رییس اتاق بازرگانی استان همدان با بیان این که سهم استان همدان از سرمایه گذاری های بزرگ دولتی کم است، گفت: لازم است دولت بخشی از سرمایه گذاری کلان را به استان همدان سوق دهد.

- ایسنا/همدان رییس اتاق بازرگانی استان همدان با بیان این که سهم استان همدان از سرمایه گذاری های بزرگ دولتی کم است، گفت: لازم است دولت بخشی از سرمایه گذاری کلان را به استان همدان سوق دهد.

رحیم مرتضایی شامگاه شنبه 28 مرداد در نشست فعالان اقتصادی استان همدان با وزیر صنعت، معدن و تجارت، با بیان این که صنعت بخشی از اقتصاد است، اظهار کرد: برای داشتن صنعتی پوینده، بالنده و تجارتی، باید سیاست به کمک اقتصاد آمده و مشکلات را از پیش پای آن بردارد.

وی با اشاره به این که تحریم ابزار اقتصادی در دست سیاستمداران است، تصریح کرد: لازم است مسیری که دولت با تدبیر در برقراری و تنش زدایی با کشورهای عرب و غیرعرب در پیش گرفته، ادامه یافته و به تمام کشورهای غیرمتخاصم دنیا تسری یابد و به چند کشور آفریقایی و آمریکای لاتین و چین ختم نشود.

سفارتخانه ها نقش تجارتخانه را بازی کنند مرتضایی تأکید کرد: لازم است سفارتخانه های ما نقش تجارتخانه های ما را بازی کنند که در این راستا پیشنهاد می کنم رایزن های بازرگانی سفارتخانه های ایران در کشورهای مختلف از بین فعالان اقتصادی توانمند و خوشنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بخشی از سرمایه گذاری های کلان را به همدان سوق دهد

دولت بخشی از سرمایه گذاری های کلان را به همدان سوق دهد