مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-02سياسي

ابلاغ آیین نامه اجرایی شفافیت مالی دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بند (ز) تبصره 19 قانون بودجه 1402 به هوشمندسازی، ایجاد شفافیت و امکان رصد گردش وجوه اشاره دارد و این تبصره، - خزانه داری کل کشور از ابلاغ آیین نامه اجرایی ایجاد نظام یکپارچه مدیریت مالی در بخش عمومی با امکان دسترسی برای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بند (ز) تبصره 19 قانون بودجه 1402 به هوشمندسازی، ایجاد شفافیت و امکان رصد گردش وجوه اشاره دارد و این تبصره، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های اجرایی ذیربط را موظف کرده تا نظام یکپارچه مدیریت مالی را به عنوان یکی از طرح های دولت هوشمند تهیه کند.

آیین نامه اجرایی این بند به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و با همکاری وزارت اقتصاد و ارتباطات تهیه و به تصویب هیات وزیران رسیده و بخشنامه مربوطه روز گذشته (10 مردادماه) از سوی خزانه داری کل کشور ابلاغ شد.

در ماده 2 این آیین نامه آمده است که سازمان حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ با به کارگیری حداکثری از منابع و امکانات موجود، نظام یکپارچه مدیریت مالی بخش عمومی را به گونه ای طراحی و راه اندازی کند که هدف گذاری عملیاتی ارزیابی و پایش اهداف و عملکرد برنامه های سالانه استخراج شده از برنامه های میان مدت توسعه کشور در قالب شاخص های کمی و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آیین نامه اجرایی شفافیت مالی دولت

ابلاغ آیین نامه اجرایی شفافیت مالی دولت