مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-19سياسي

500 خادم ستاد اربعین استان تهران در نجف به زائران خدمات می دهند


500 خادم ستاد اربعین استان تهران در نجف به زائران خدمات می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قدرت الله شفیقی پیش از ظهر شنبه در بازدید از ستاد اربعین استان تهران در نجف با اشاره به شروع اقدامات اجرایی در نجف اظهار داشت: تیم های اجرایی شامل 80 نفر در حوزه های مختلف اقدامات خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: محل اسکان، آشپزخانه، ایستگاه های صلواتی برای توزیع آب خنک و شربت و ایستگاه های فرهنگی مشخص شده و آب شرب و غیر شرب مورد نیاز برای سرمایش زائرین تأمین شده است.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: تقریباً برای ده هزار زائری که روزانه در موکب استانداری واقع در پارکینگ طبقاتی، اسکان می یابند، تمهیدات لازم برای سه وعده پذیرایی صبحانه، ناهار و شام انجام شده و خادمین در محل آشپزخانه، آماده شروع فعالیت های خود هستند.

شفیقی سپس گفت: در هفته جاری خادمین اجرایی، آشپزخانه، فرهنگی، انتظامات، روابط عمومی و غیره با توجه به زمان بندی به موکب اضافه خواهند شد، که تعداد پیش بینی خادمین امسال بیش از 500 نفر است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه های پیش بینی شده موکب استانداری تهران از روز پنج شنبه (7 صفر) 2 شهریورماه تا 16 شهریورماه یک روز پس از اربعین 24 ساعته خدمات را در قالب اسکان، تغذیه و خدمات فرهنگی ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 خادم ستاد اربعین استان تهران در نجف به زائران خدمات می دهند

500 خادم ستاد اربعین استان تهران در نجف به زائران خدمات می دهند