مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:002023-08-01ورزشي

مسئولین استانی تمام قد از تیم آناصنعت قم حمایت کردند


قائم مقام باشگاه فوتسال آناصنعت پاسارگادقم گفت: تمام مسئولین امر از جمله استاندار، معاونین و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تمام قد از تیم آناصنعت پاسارگاد حمایت کرده اند.

- ایسنا/قم قائم مقام باشگاه فوتسال آناصنعت پاسارگادقم گفت: تمام مسئولین امر از جمله استاندار، معاونین و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تمام قد از تیم آناصنعت پاسارگاد حمایت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صبح روز سه شنبه دهم مردادماه باشگاه فوتسال آناصنعت پاسارگادقم به مناسبت آغاز لیگ برتر فوتسال کشور از روز جمعه نشست خبری با حضور روزبه بروفه قائم مقام باشگاه و حسین صبوری سرمربی تیم بزرگسالان آناصنعت پاسارگاد قم برگزار کرد.

روزبه بروفه با اشاره به سیاست های باشگاه درخصوص جوانگرایی و بومی گرایی در این فصل گفت: باتوجه به این که استان قم یکی از قطب های فوتسال کشور است ما در فصل پیش رو تصمیم به استفاده از ظرفیت های بومی استان و همچنین جوانان تیم های پایه در بزرگسالان گرفتیم و در همین راستا 5 بازیکن قمی شاغل در تیم های دیگر لیگ برتر را به قم بازگرداندیم.

وی افزود: همچنین با نظر کادر فنی 5 بازیکن از تیم امید و جوانان به تیم بزرگسالان اضافه کردیم تا در کنار باتجربه ها به تیم کمک کنند و در آینده قطعا از بازیکنان تیم های پایه در بزرگسالان بیشتر استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین استانی تمام قد از تیم آناصنعت قم حمایت کردند

مسئولین استانی تمام قد از تیم آناصنعت قم حمایت کردند