مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-05اقتصادي

افتتاح 17 پروژه در سفر رییس جمهور به ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان ایلام با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به این استان 17 پروژه افتتاح و 1 پروژه کلنگ زنی خواهد شد، - استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان ایلام با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به این استان 17 پروژه افتتاح و یک پروژه کلنگ زنی خواهد شد، گفت: اعتبار این طرح ها بیش از 575 میلیارد تومان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان ایلام با بیان اینکه در سفر رییس جمهور به این استان 17 پروژه افتتاح و 1 پروژه کلنگ زنی خواهد شد، گفت: اعتبار این طرح ها بیش از 575 میلیارد تومان است.

استاندار ایلام اظهار کرد: 14 طرح و پروژه با اعتباری افزون بر 575 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور در حوزه های آموزشی، درمانی، تأمین آب، گردشگری، صنایع تولیدی و پتروشیمی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی تصفیه خانه ایوان، ایستگاه cgs سیروان، کتابخانه دانشگاه علوم پزشکی، افتتاح مرکز ناباروری، افتتاح مرکز اورژانس درمانی پایانه مرزی مهران، مجتمع آموزشی شهید داریوش رضایی نژاد را بخشی از طرح ها و پروژه ها اعلام کرد که قرار است در سفر رییس جمهور به استان کلنگ زنی و افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 17 پروژه در سفر رییس جمهور به ایلام

افتتاح 17 پروژه در سفر رییس جمهور به ایلام