مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 16:302023-07-27سياسي

حقیقت امروز دشمنان شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: حقیقت امروز دشمنان انقلاب اسلامی شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است، دشمن در همه راهبردهای خود علیه انقلاب با شکست سنگین مواجه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فدوی ظهر پنج شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در نشستی با رؤسای دانشگاه های استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی سرآغاز حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص)، با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) رقم خورد و در طول 45 سال گذشته به درختی تنومند تبدیل شده و مکتب امامین انقلاب با ملت ایران کرامت، استقلال، آزادی و عزت دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: مردم ایران فرهنگ ما می توانیم را در مکتب امامین انقلاب به خوبی آموختند و جوانان ایران اسلامی در همین مکتب به خودباوری و خودکفایی رسیدند و لذا خلق دستاوردهای عظیم در بخش های مختلف کشور و اقتدار روز افزون به برکت اندیشه و تفکر امامین انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: واقعیت و حقیقت انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن و معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) است و لذا این اقتدار و کارآمدی برگرفته از اندیشه های قرآنی است.

سردار فدوی اضافه کرد: دشمنان با تصویر سازی غلط و روایت های نا درست به دنبال ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی هستند که جهاد تبیین راهکار مؤثر برای مقابله با تلاش های دشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت امروز دشمنان شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است

حقیقت امروز دشمنان شکست همه جانبه در مقابل اقتدار ملت ایران است