مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-08سياسي

پیام تبریک مسؤولان حوزه آموزش عالی به مناسبت روز خبرنگار


مسؤولان حوزه آموزش عالی کشور با صدور پیام هایی این روز را به اهالی رسانه تبریک گفتند.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همزمان با 17 مردادماه روزی که به نام خبرنگار در تقویم کشور ثبت شده است، مسؤولان حوزه آموزش عالی کشور با صدور پیام هایی این روز را به اهالی رسانه تبریک گفتند.

متن پیام مسؤولان را در زیر می خوانید: * وزیر علوم: فطرت انسان جز به وصول حقیقت و درک خبر میسر نمی شود محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام زلفی گل به شرح ذیل است: دانایی، عزّت و عظمت انسان است و عیار متقنی که مقوّم و موید اشرف المخلوقات بودن آدمی در شمار می آید که آن که خود و فراخود خویش را بشناسد این سعادت را خواهد داشت که خدای خویش را بشناسد و از بندگی اش، ارج و اعتبار بگیرد.

فطرت انسان، در تکمیل معرفت و تحصیل فضیلت، جز به وصول حقیقت و درک خبر میسر نمی شود و بر این اساس، انسان با تکیه بر معارف آسمانی، دل در گرو عقل زمینی خویش دارد که از این میان حلقه ی وصل عرش و فرش انسان، پیغامبرانی خواهند بود که به صداقت و خیرخواهی، بشارت گوی و انذاربخش مردم می شوند.

خبر در روزگار ما، سرچشمه ای از خرد است که رودخانه ی دانایی را به دریای توانایی پیوند می زند و آیینه گون، نمای نمایانی از روزگار را عرضه می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مسؤولان حوزه آموزش عالی به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مسؤولان حوزه آموزش عالی به مناسبت روز خبرنگار