مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-16اقتصادي

امسال از گسترش مراکز نیکوکاری جلوگیری شد


 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه با نظارت ها امسال از گسترش مراکز نیکوکاری در خراسان رضوی جلوگیری شد، افزود: از فروردین ماه سال گذشته تا تیرماه امسال طرح اکرام خراسان رضوی رتبه اول کمک نقدی را در کشور دارا است.

- ایسنا/خراسان رضوی  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه با نظارت ها امسال از گسترش مراکز نیکوکاری در خراسان رضوی جلوگیری شد، افزود: از فروردین ماه سال گذشته تا تیرماه امسال طرح اکرام خراسان رضوی رتبه اول کمک نقدی را در کشور دارا است.

رضا سلم آبادی در حاشیه سفر به شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: در سال جاری 2270 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به کمیته امداد استان تخصیص داده شده که این مبلغ با نظارت کمیته امداد در شهرستان ها بین نیازمندان واقعی توزیع می شود.

وی با بیان اینکه 50 میلیارد تومان اعتبارات اشتغال خلیل آباد مربوط به سال 1401، جذب شده است، افزود: امسال 70 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی به کمیته امداد خلیل آباد تخصیص داده شده است.

152 هزار نفر حامی فرزندان یتیم و محسنین وی در ادامه با اشاره به اینکه 152 هزار نفر حامی فرزندان یتیم و محسنین کمیته امداد خراسان رضوی هستند، عنوان کرد: در حال حاضر 112 یتیم و 300 فرزند محسنین در شهرستان خلیل آباد شناسایی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال از گسترش مراکز نیکوکاری جلوگیری شد

امسال از گسترش مراکز نیکوکاری جلوگیری شد