مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-31سياسي

اغوای نمایندگان مجلس توسط پرویز کرمی! + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  اخیرا مستندی با عنوان «لاتارینو» منتشر شده است که در بخشی از آن صوت مسئولی منتشر شده است که در حال راهنمایی و هدایت چند تن از  نمایندگان مجلس برای تصویب طرحی به نفع خانه های خلاق و معاونت علمی ریاست جمهوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  اخیرا مستندی با عنوان لاتارینو منتشر شده است که در بخشی از آن صوت مسئولی منتشر شده است که در حال راهنمایی و هدایت چند تن از  نمایندگان مجلس برای تصویب طرحی به نفع خانه های خلاق و معاونت علمی ریاست جمهوری است.

با پیگیری از فعالین عرصه استارتاپ مشخص شده است که صوت منتشر شده مربوط به آقای پرویز کرمی از مسئولان سابق خانه های خلاق در دولت قبل است.

این صوت در حالی منتشر میشود که نشان دهنده عملکرد برخی از مسئولان در دولت قبل برای مصادره شرایط به نفع خود از طریق تطمیع مالی است و این در شرایطی است که این مسئولین در قبال این مسائل و نکات مطرح شده در مستند تازه منتشر شده لاتارینو سکوت کامل کرده اند و صحبتی انجام نمیدهند.

  ما اعلام آمادگی می ‎کنیم که آقای پرویز کرمی و یا مسئولین دیگر در معاونت علمی وقت ریاست جمهوری درباره عملکرد خود پاسخگو باشند و به شبهات مطرح شده پاسخ دهند و آن را پوشش رسانه ای دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغوای نمایندگان مجلس توسط پرویز کرمی! + فیلم

اغوای نمایندگان مجلس توسط پرویز کرمی! + فیلم