مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-22سياسي

نیروهای خدمات شهرداری زنجان به مرز مهران اعزام می شوند


شهردار زنجان با بیان اینکه نیروهای خدمات شهرداری به مرز مهران برای ارائه خدمات اعزام خواهند شد، گفت: با توجه به اینکه 99 درصد زائران زنجانی از مرز مهران به اربعین می روند، - ایسنا/زنجان شهردار زنجان با بیان اینکه نیروهای خدمات شهرداری به مرز مهران برای ارائه خدمات اعزام خواهند شد، گفت: با توجه به اینکه 99 درصد زائران زنجانی از مرز مهران به اربعین می روند، خدمات در آنجا هم گسترده است.

البته شهرداری زنجان به عنوان معین در مرز تمرچین نیز انتخاب شده است.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (31 مردادماه) در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان به عنوان معین در مرز تمرچین انتخاب شده است، اظهار کرد: البته با توجه به تجربه خوبی که سال قبل هم در مرز مهران داشتیم، پیشنهاد شد که موکب در آن مرز هم مستقر باشد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای خدمات به مرز مهران برای ارائه خدمات اعزام خواهند شد، افزود: با توجه به اینکه 99 درصد زائران زنجانی از مرز مهران به اربعین می روند، خدمات در آنجا هم گسترده است.

شهردار زنجان افزود: در همین راستا موضوع پرداخت هزینه ساخت و اجرای سرویس های بهداشتی و حمام در مرز تمرچین لایحه برای استفاده زائران در اربعین حسینی به مبلغ 300 میلیون تومان پیشنهاد شده است که در صورت تصویب شورا هزینه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای خدمات شهرداری زنجان به مرز مهران اعزام می شوند

نیروهای خدمات شهرداری زنجان به مرز مهران اعزام می شوند