مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 02:402023-08-20اقتصادي

«ته لنجی» همچنان بلاتکلیف است/ لزوم توجه به معیشت ساحل نشینان


«ته لنجی» یا واردات کالای همراه ملوان همچنان بلاتکلیف است و انتظار می رود این موضوع با در نظر گرفتن شرایط ساحل نشینان، قانون مند شود.

- بوشهر- ته لنجی یا واردات کالای همراه ملوان همچنان بلاتکلیف است و انتظار می رود این موضوع با در نظر گرفتن شرایط ساحل نشینان، قانون مند شود.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: مردم استان بوشهر در کنار خلیج فارس، سال ها است که از طریق فعالیت های دریایی امرار و معاش می کنند و بسیاری از ساحل نشینان در این زمینه فعالیت دارند.

به غیر از دشتستان و جم، همه شهرستان های استان بوشهر هم جوار خلیج فارس هستند و مردم این استان از سال های دور تاکنون در زمینه های صید و صیادی و تجارت و بازرگانی در حال فعالیت بوده اند.

تجارت و داد و ستد با کشورهای حاشیه خلیج فارس و وجود بازارهای تجاری در نوار ساحلی استان بوشهر یکی از ظرفیت های مهمی برای اشتغال در استان بوشهر محسوب می شود.

طی سال های اخیر واردات کالا از طریق دریا در استان بوشهر و البته دیگر استان ها با چالش هایی روبرو بوده است که برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر باعث مشکل برای لنج داران شده است.

واردات کالای همراه ملوان که به عنوان ته لنجی نیز شناخته می شود، یکی از مهمترین دغدغه های فعالان تجاری استان بوشهر است که مردم در انتظار تصویب قانونی جامع هستند که منافع ساحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ته لنجی» همچنان بلاتکلیف است/ لزوم توجه به معیشت ساحل نشینان

«ته لنجی» همچنان بلاتکلیف است/ لزوم توجه به معیشت ساحل نشینان