مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:402023-07-23فرهنگي

تهیه بلیط هواپیمای ارزان با آس چارتر


فرهنگ و ادبیات ایران دارای تاریخچه ای کهن، ارزشمند و با افتخار است.

شاعران نامی بسیاری در طول سده های گذشته در کشورمان ایران زندگی کرده اند که از خود یادگارهایی با ارزشی را بر جای گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آس چارتر، یکی از بزرگترین و نامی ترین شاعران قدیمی ایران ابوالقاسم حسن پور علی توسی، معروف به ابوالقاسم فردوسی می باشد، فردوسی یکی از شاعران حماسی ایران که در آثار به جا مانده از وی هویت فرهنگی ادبیات کشورمان ایران به ثبت رسیده است و این آثار سند افتخاری برای کشورمان ایران است؛ در ادامه به معرفی این شاعر بزرگ حماسه پرداز ایرانی می پردازیم، با آس چارتر تا پایان این مطلب همراه باشید.

برای بازدید از آرامگاه بی نظیر این شاعر گرانقدر می توانید با تهیه بلیط هواپیمای ارزان تهران به مشهد از آس چارتر از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.

معرفی و زندگینامه فردوسی فردوسی شاعر بزرگ حماسه سرای کشورمان ایران، در سال 319 هجری شمسی برابر با 329 هجری قمری در روستایی به نام پاژ در توس در خانواده ای که دارای مال و اموال و جایگاه مناسبی بود، دیده به جهان گشود؛ فردوسی دوران طفولیت و نوجوانی و جوانی خود را در آسایش و راحتی و ثروت به سر برد و زندگی خود را صرف مطالعه تاریخ و به دست آوردن علم نمود، وی دوران کودکی خود را در دوران پادشاهان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه بلیط هواپیمای ارزان با آس چارتر

تهیه بلیط هواپیمای ارزان با آس چارتر