مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-18سياسي

نقش پنهان روحانی، عارف جهانگیری و لاریجانی در انتخابات


حسن روحانی یا علی لاریجانی و چهره هایی از این دست سالیان متمادی در پست ها و مناصب مختلف حضور داشته اند و دیگر حضور این افراد جذابیت چندانی ندارد تا جایی که از حضور آنها در عرصه انتخابات استقبال نمی کنند.

- فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: عضو فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس دهم از نقش آفرینی غیر مستقیم برخی مدعیان اصلاحات و اعتدال در انتخابات مجلس خبر داد.

این در حالی است که چهره های مذکور سعی دارند چراغ خاموش و بدون اعلام موضع رسمی، در انتخابات نقش آفرینی کنند.

جلال میرزایی که در انتخابات ثبت نام کرده، درباره نوع حضور امثال روحانی، لاریجانی، جهانگیری و عارف در انتخابات به روزنامه شرق گفت: واقعیت امر آن است که حسن روحانی یا علی لاریجانی و چهره هایی از این دست سالیان متمادی در پست ها و مناصب مختلف حضور داشته اند و اکنون برای جوانان و فعالان سیاسی اصلاح طلب، میانه رو و معتدل دیگر حضور این افراد جذابیت چندانی ندارد تا جایی که از حضور آنها در عرصه انتخابات استقبال نمی کنند.

وی افزود: زمانی که حمایت سیاسی لازم از حضور این افراد شکل نگیرد و جامعه و رسانه ها هم اقبالی برای حضور آنها نداشته باشند، طبیعتا دیگر رغبتی برای حضور وجود ندارد و این افراد هم ترجیح می دهند به جای حضور مستقیم از نیروهای همسو با خود حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پنهان روحانی، عارف جهانگیری و لاریجانی در انتخابات

نقش پنهان روحانی، عارف جهانگیری و لاریجانی در انتخابات