مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-06پزشكي

گردوغبار هوای مشهد حاوی مواد بسیار خطرناکی است


مسئول مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی شهرداری مشهد گفت: از عصر روز گذشته 14 مردادماه هوای آلوده همراه با گرد و غبار مهمان ناخوانده در مشهد است و این گرد و غبار حاوی مواد بسیار خطرناکی بوده که 10 برابر میزان مجاز وزارت بهداشت گزارش شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی شهرداری مشهد گفت: از عصر روز گذشته 14 مردادماه هوای آلوده همراه با گرد و غبار مهمان ناخوانده در مشهد است و این گرد و غبار حاوی مواد بسیار خطرناکی بوده که 10 برابر میزان مجاز وزارت بهداشت گزارش شده است.

رضا اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا و درخصوص گردوغبار هوای مشهد اظهار کرد: از عصر روز گذشته 14 مردادماه هوای آلوده همراه با گردوغبار مهمان ناخوانده در مشهد است و ذرات معلق در هوا بسیار افزایش دارد و همچنان بر میزان غلظت آلودگی هوا افزوده می شود.

وی شاخص کنونی هوا را در مشهد بالاتر از 300 اعلام کرد و افزود: در چنین شرایطی طبق استانداردهای موجود، کیفیت هوا در وضعیت ناسالم و هشدار آلودگی قرار دارد.

همچنین غلظت ذرات معلق که آلاینده هوای مشهد است حدود 10 برابر مجاز وزارت بهداشت است که نشان می دهد با معضل بسیار بزرگی مواجه هستیم.

اسماعیلی بیان کرد: در حال حاضر تمام ایستگاه های سطح شهر در چنین شرایطی هستند و ظاهر هوا نیز گویای این مطلب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوغبار هوای مشهد حاوی مواد بسیار خطرناکی است

گردوغبار هوای مشهد حاوی مواد بسیار خطرناکی است