مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 22:102023-07-28بين الملل

گانتز: نتانیاهو سبب کودتا در اسراییل خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «بنی گانتز»، رییس حزب معارض «اردوگاه دولتی» امروز جمعه، 28جولای به اظهارات «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در عدم احترام به تصمیم دادگاه عالی تل آویو واکنش نشان داد.

- بنی گانتز از رهبران ائتلاف مخالف در کنست، تصریح کرد که چنانچه بنیامین نتانیاهو به تصمیمات دادگاه عالی احترام نگذارد، مشروعیت قدرت را از دست داده و سبب کودتا در این رژیم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بنی گانتز ، رییس حزب معارض اردوگاه دولتی امروز جمعه، 28جولای به اظهارات بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در عدم احترام به تصمیم دادگاه عالی تل آویو واکنش نشان داد.

نتانیاهو شب گذشته در گفتگو با شبکه سی ان ان گفته بود که تعهدی در قبال احترامش به تصمیم دادگاه در مورد بند لغو معقولیت در طرح تغییرات قضایی نخواهد داد.

براساس گزارش شبکه صهیونیستی آی 24 ، گانتز در واکنش به این اظهارات گفت: در هر کشور دموکراتیکی، نخست وزیر به تصمیمات دادگاه ها احترام می گذارد و بدون توجه به مخالفت هایش، به این تصمیمات عمل می کند .

رییس ائتلاف مخالف کابینه در ادامه تاکید کرد: بر این اساس، اگر نتانیاهو مانند هر منتخب دیگری از حکم دادگاه پیروی نکند، سبب کودتایی خواهد شد که ماهیت نظام اسراییل را تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گانتز: نتانیاهو سبب کودتا در اسراییل خواهد شد

گانتز: نتانیاهو سبب کودتا در اسراییل خواهد شد