مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 21:302023-08-17سياسي

طرح تاسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در دستور کار صحن مجلس


گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد طرح تاسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در دستور کار صحن مجلس قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس، مجلس شورای اسلامی درهفته آینده در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه جلسه علنی دارد.

در این جلسات، ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازشور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم قانون اساسی در مورد طرح تامین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه دو فوریتی ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان،و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح دوفوریتی اصلاح بند که تبصره(1) قانون بودجه سال 1402 بررسی می شود.

همچنین در این جلسات، گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران، دولت جمهوری بلاروس در در زمینه نظام ارتقای بازرگانی دوجانبه، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ( ماده 29 ) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران طرح ساماندهی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تاسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در دستور کار صحن مجلس

طرح تاسیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در دستور کار صحن مجلس