مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 21:042023-08-03سياسي

آغاز رقابت خبرنگاران در بخش رسانه ششمین همایش ملی اشکواره حسینی


دبیر بخش رسانه ششمین همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی از آغاز رقابت خبرنگاران در این رویداد مهم خبر داد و گفت: از اصحاب رسانه و خبر برای ارسال آثار و شرکت در جشنواره دعوت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، قربانعلی مسافر شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز رقابت های بخش رسانه همایش ملی اشکواره حسینی، اظهار کرد: ششمین همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی در سال های گذشته با گستره استانی و فرامنطقه ای برگزار شده و پس از استقبال پرشور علاقمندان در بخش های گوناگون از استان های مختلف و حتی ارسال آثار از خارج کشور این همایش بزرگ در گستره ملی برگزار می شود.

وی با اشاره به میزبانی شهرستان آمل از ادوار مختلف همایش فرهنگی هنری اشکواره حسینی، افزود: مدتی است که فراخوان ششمین گام اشکواره از سوی دبیرخانه این رویداد مهم منتشر شده و بخش رسانه نیز از سومین دوره اشکواره حسینی به این رویداد اضافه شد و همچنان با رویکرد نوین قدرتمندانه به کار خود ادامه می دهد.

دبیر بخش رسانه ششمین همایش ملی فرهنگی هنری اشکواره حسینی با اعلام اهداف گسترده بخش رسانه، تصریح کرد: اشکواره حسینی در بخش رسانه با هدف شناسایی و ارزیابی تولیدات کیفی رسانه ای در حوزه عاشورا، معرفی دیدگاه های نو در حوزه محرم، ترویج فرهنگ عاشورایی، از خودگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت خبرنگاران در بخش رسانه ششمین همایش ملی اشکواره حسینی

آغاز رقابت خبرنگاران در بخش رسانه ششمین همایش ملی اشکواره حسینی