مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 06:502023-08-19اجتماعي

رتبه 8 کنکور سراسری: کسب رتبه تک رقمی را حدس نمی زدم


رتبه 8 کنکور سراسری علوم تجربی گفت: از ابتدا هدفم پزشکی تهران بود و با توجه به برنامه ریزی و پشتکاری که داشتم مطمئن بودم که رتبه بالایی را کسب می کنم اما دست یابی به رتبه تک رقمی را حدس نمی زدم.

- دیاکو فاروقی فرزند اول خانواده فاروقی، ساکن شهرستان سنندج، دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی ناحیه 2 سنندج با تلاش و پشتکار زیاد، رتبه 8 رشته علوم تجربی کنکور سراسری 1402 را کسب کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اولین سال است که در کنکور سراسری شرکت می کنم، از کلاس دهم به جد درس می خواندم، کلاس یازدهم بیشتر از کلاس دهم و کلاس دوازدهم بیشتر از یازدهم تلاش کردم و هر چه به کنکور نزدیکتر می شدیم بیشتر تلاش می کردم.

وی افزود: من کلاس حضوری نرفتم فقط در کلاس های آنلاین کنکور شرکت می کردم و گاهی در برخی از آزمون های آموزشگاه ها شرکت کرده ام.

فاروقی با بیان اینکه برای کسب این رتبه حدود 20 میلیون تومان برای کلاس هایم هزینه کردم، گفت: دلایل اصلی موفقیت خود را در عواملی می دانم که اکثر دانش آموزان می توانند از این طریق موفقیت را کسب کنند.

این رتبه برتر کنکور سراسری ادامه داد: از ابتدای برنامه ریزی برای کنکور هدف مشخصی برای خود داشتم و در طول این مدت با توکل بر خدا، استمرار در درس خواندن و به خصوص حمایت های خانواده توانستم به آنچه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه 8 کنکور سراسری: کسب رتبه تک رقمی را حدس نمی زدم

رتبه 8 کنکور سراسری: کسب رتبه تک رقمی را حدس نمی زدم