مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-26سياسي

جزییات پرونده اکبر طبری / 12.5 سال حبس و 74 ضربه شلاق


مطابق رأی دیوان عالی کشور در مورد حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به 12 سال و نیم حبس و 74 ضربه شلاق ، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تأیید و ابرام قرار گرفت.

- پس از صدور و انتشار رأی نهایی دیوان عالی کشور در خصوص این پرونده، وکیل سابق اکبر طبری ادعا هایی را در خصوص پرونده و مدت زمان حبس موکل سابق خود مطرح کرد.

  وکیل سابق طبری ادعا کرده است 12 سال و نیم حبس اعلام شده، مجموعه ای از احکام حبس است که محکوم علیه فقط باید اشد مجازات را تحمل کند.

  وکیل سابق طبری در همین زمینه گفته است: با توجه به تجربه ای که روی پرونده دارم آمدند روی 45 ماه یا نهایت چهار سال تاکید کردند و مجموعش شده 12 سال، یعنی عملاً آقای طبری با این حکم اگر در دیوان تأیید بشود، دیگر به زندان باز نخواهد گشت .

  ادعای وکیل سابق طبری در حالی مطرح می شود که مطالعه و بررسی دادنامه نشان می دهد این ادعا صحت ندارد.

  بررسی ها از شعبه صادرکننده رأی نیز حاکی از آن است که اکبر طبری در عنوان اتهامی 7 فقره ارتشاء، به 12 و نیم سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

  طبری باید حداقل دوازده و نیم سال حبس را تحمل کند   بر این اساس دادگاه هم عرض طبق قانون، طبری را برای اتهام ارتشاء به 10 سال حبس محکوم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرونده اکبر طبری / 12.5 سال حبس و 74 ضربه شلاق

جزییات پرونده اکبر طبری / 12.5 سال حبس و 74 ضربه شلاق