مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-03فرهنگي

سهم کودکان از تئاتر کدام نمایش هاست؟


 در روزهای گذشته چند نمایش تازه اجرای خود را برای تماشاگران کودک آغاز کرده اند و اجرای یک اثر نمایشی هم به دلیل تعطیلات روزهای اخیر فعلا متوقف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرچند تالار هنر به عنوان یکی از مراکز اصلی اجرای تئاتر برای کودکان این روزها در حال ایمن سازی است و نمایشی در آن اجرا نمی شود اما دیگر مراکز هنری مانند کانون پرورش فکری و بعضی از فرهنگسراهای تهران میزبان نمایش های کودک هستند.

به تازگی هم دو گروه حرفه ای تئاتر کودک، اجرای نمایش های تازه خود را آغاز کرده اند و بر این اساس، ناصر آویژه و حامد زحمتکش به عنوان دو کارگردانی که سال هاست برای کودکان کار می کنند، تازه ترین اجراهای خود را روی صحنه می برند.

این در حالی است که اجرای نمایش اولین بازی به کارگردانی میثم یوسفی که در کانون پرورش فکری روی صحنه بود، به دلیل تعطیلات مراکز دولتی در روزهای اخیر، تا روز شنبه چهاردهم مرداد متوقف شده و این نمایش از روز یکشنبه پانزدهم مرداد اجرای خود را از سر می گیرد.

با این حال زحمتکش چند روزی است که اجرای نمایش شهر طلا را آغاز کرده است.

این نمایش با طراحی، نویسندگی و کارگردانی او از روز سه شنبه 10 مرداد دور دوم اجراهای خود را آغاز کرده و هر روز ساعت 19:30 در فرهنگسرای ارسباران به صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کودکان از تئاتر کدام نمایش هاست؟

سهم کودکان از تئاتر کدام نمایش هاست؟