مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-01بين الملل

احداث یک شهرک صهیونیست نشین جدید در أریحا


شهرک نشینان اشغالگر یهودی امروز دوشنبه احداث یک شهرک جدید در نزدیکی میدان الطیبه در شمال غرب استان اریحا را آغاز کردند.

- شهرک نشینان اشغالگر یهودی امروز دوشنبه احداث یک شهرک جدید در نزدیکی میدان الطیبه در شمال غرب استان اریحا را آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع محلی اعلام کردند که گروهی از شهرک نشینان صهیونیست به منظور آغاز ساخت این شهرک و مصادره اراضی فلسطینیان، چند عدد کانکس، ابزارها، انبارهای آب و چهارپایان خود را به این منطقه انتقال دادند.

اشغالگران صهیونیست به هر شیوه ای به دنبال مصادره اراضی فلسطینیان و توسعه شهرک سازی در آن به منظور یهودی سازی کامل این سرزمین هستند.

دولت رژیم صهیونیستی تصویب طرح های شهرک سازی در اراضی کرانه باختری و موافقت با احداث شهرک های جدید را در نیمه اول سال جاری میلادی شدت بخشیده است.

دولت اشغالگر در نیمه ابتدایی سال 2023 با احداث 12 هزار و 855 واحد مسکونی جدید در شهرک های اراضی کرانه باختری اشغالی موافقت کرده است.

این در حالی است که به موجب قوانین بین الملل، شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی غیرقانونی است و این شهرک ها باید تخلیه شوند؛ اما این رژیم بی اعتنا به این مساله، به سرعت در حال ساخت و ساز در اراضی فلسطینیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث یک شهرک صهیونیست نشین جدید در أریحا

احداث یک شهرک صهیونیست نشین جدید در أریحا