مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 21:102023-08-10سياسي

تامین «نیروی انسانی متخصص» در دستور کار دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا قرار دارد


رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا گفت: تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص، مسوولیت اجتماعی ویژه دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نشست خبری حامد قربانی رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا و علی رجب پور رییس بنیاد نخبگان استان قزوین و نمایندگان واحد های صنعتی و تولیدی در خصوص طرح بورسیه صنعتی دانشجویان صبح امروز در سالن جلسات حوزه هنری استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه قربانی رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا گفت: خبرنگاران در اطلاع رسانی کامل، صحیح و انتقال دغدغه ها، نگرانی ها و نیازهای مردم و بیان تلاش مسوولان و آسیب شناسی معضلات وظیفه سنگینی بر دوش دارند که امیدوارم در مسیر انجام وظیفه خود موفق باشند.

وی ادامه داد: مرکز فنی و آموزشی بویین زهرا از سال 1391 فعالیت خود را شروع و در حال حاضر با پانزده رشته فنی و مهندسی در جنوبی ترین نقطه قزوین که به لحاظ صنعتی و کشاورزی بسیار مستعد است با 2 هزار و 300 دانشجو و 51 عضو هیات علمی در حال فعالیت است.

رییس مرکز آموزش عالی فنی و مهندسی بویین زهرا افزود: در دوره طرح تحولی جدید، طرحی با رویکرد ماموریت گرایی و مسوولیت پذیری مد نظر و تمرکز و فعالیت خود را بر توسعه محلی و منطقه ای و سپس نقش آفرینی در عرصه ملی قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین «نیروی انسانی متخصص» در دستور کار دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا قرار دارد

تامین «نیروی انسانی متخصص» در دستور کار دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا قرار دارد