مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 20:352023-07-26اقتصادي

نظارت کامل دامپزشکی ایلام بر جوجه ریزی واحدهای مرغداری


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی ایلام از نظارت کامل دامپزشکی ایلام بر جوجه ریزی واحدهای مرغداری استان خبر داد.

- الهام جم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرغداران برای جوجه ریزی در واحدهای خود باید گواهی بهداشتی لازم را دریافت کنند و بعد اقدام به جوجه ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه واحدهایی که گواهی دامپزشکی برای جوجه ریزی کسب نکنند، هرگونه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری غیرمجاز و تخلف شناخته می شود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام اضافه کرد: هرگونه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری برای رعایت مسائل بهداشتی باید تحت نظر دامپزشکی استان صورت گیرد.

جم زاده تصریح کرد: هم اکنون نظارت کامل دامپزشکی ایلام بر جوجه ریزی واحدهای مرغداری استان وجود دارد، هر واحدی هم اگر جوجه ریزی غیرمجاز داشته باشد، چون بازدیدهای کارشناسان دامپزشکی استان سرزده و مستمر هستند، در سریع ترین زمان شناسایی می شوند.

وی گفت: بازرسان اداره کل دامپزشکی استان در طول روز، ماه و سال به طور مستمر بر فعالیت مرغداری ها به خصوص بخش جوجه ریزی نظارت دارند و واحدهای متخلف بدون هیچ گونه اغماضی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: عدم کسب گواهی بهداشتی از سوی مرغداری ها هم باعث به خطر افتادن سلامت جامعه و باعث اختلال در بازار می شود، بنابراین مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت کامل دامپزشکی ایلام بر جوجه ریزی واحدهای مرغداری

نظارت کامل دامپزشکی ایلام بر جوجه ریزی واحدهای مرغداری