مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-06سياسي

وجود 190 گود رهاشده در پایتخت


عضو شورای اسلامی شهر تهران ازوجود 190 گود رها شده در سطح شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سوده نجفی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گودهای رها شده در شهر تهران اظهار کرد: بر اساس گزارشی که از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری دریافت کردم حدود 190 گود رها شده در تهران وجود دارد که از این تعداد حدود 30 گود در وضعیت پرخطر قرار دارند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 38 گود متعلق به شهرداری و یا مشارکتی با شهرداری است، خاطرنشان کرد: 93 گود با مالکیت شخصی است و در لیستی که ارائه شده نام افراد در آن قید شده است؛ بخش دیگری نیز متعلق به نهادهای مختلف بوده و 67 گود رها شده در سطح شهر نیز فاقد پروانه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: بیشترین گودها بر اساس آمار در منطقه 22 و 1 و کمترین آن در منطقه 9 و 10 است و گودهایی در شهر تهران رها شدند که بیش از 100 ماه هیچ فعالیتی در آن صورت نگرفته و مالک آنها هم برخی نهادها و دستگاه هاو هم اشخاص و بخش خصوصی هستند.

وی تاکید کرد: در این راستا علاوه بر اینکه به شهردار تهران تذکر می دهم و خواستار تعیین تکلیف و اقدام فوری در خصوص گودهای رها شده در شهر تهران هستم، از قوه قضاییه و اصحاب رسانه نیز خواهش می کنم همان طور که در موضوع ساختمان های ناایمن ورود و پیگیری داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 190 گود رهاشده در پایتخت

وجود 190 گود رهاشده در پایتخت