مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:302023-07-23سياسي

درخواست گذرنامه زیارتی برای دارندگان گذرنامه عادی مقدور نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدر روز یکشنبه در تشریح آخرین وضعیت صدور گذرنامه با هدف ارائه خدمات آسان و ارزان به زائران اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: - رییس پلیس گذرنامه و مهاجرت فراجا در تشریح آخرین وضعیت و فرایند صدور گذرنامه زیارتی گفت: ثبت درخواست و صدور گذرنامه زیارتی برای متقاضیانی که دارای گذرنامه عادی معتبر هستند، مقدور نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدر روز یکشنبه در تشریح آخرین وضعیت صدور گذرنامه با هدف ارائه خدمات آسان و ارزان به زائران اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: ثبت درخواست و صدور گذرنامه زیارتی برای متقاضیانی که دارای گذرنامه عادی معتبر هستند مقدور نیست و برای این افراد از طریق سامانه های مربوطه و نرم افزار پلیس من پیام داده می شود.

وی توصیه کرد: در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات، زائران درخواست خود را برای صدور گذرنامه از طریق نرم افزار پلیس من ثبت کنند و به روز های آخر موکول نکنند.

ذوالقدر یادآور شد: کسانی که واجد شرایط درخواست گذرنامه زیارتی هستند، اما اصرار بر درخواست گذرنامه عادی دارند، طبق روال و مسیر عادی مربوطه گذرنامه درخواست کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست گذرنامه زیارتی برای دارندگان گذرنامه عادی مقدور نیست

درخواست گذرنامه زیارتی برای دارندگان گذرنامه عادی مقدور نیست