مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-21سياسي

جامعه حقوقی درباره آرای قضایی، داوری می کنند


توجه به اتقان و کیفیت آرای قضایی از حیث پشتوانه حقوقی مساله ای مهم و یک ضرورت محسوب می شود چرا که جامعه حقوقی در خصوص آرای قضایی داوری می کنند.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: توجه به اتقان و کیفیت آرای قضایی از حیث پشتوانه حقوقی مساله ای مهم و یک ضرورت محسوب می شود چرا که جامعه حقوقی در خصوص آرای قضایی داوری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی و هماهنگی در خصوص رسیدگی به پرونده های مربوط به جرایم کارکنان دولت که با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، یحیی جعفری رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران و جمعی از قضات مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت برگزار شد.

علی القاصی در این نشست با اشاره به صلاحیت های خاص و انحصاری این مجتمع قضایی در کشور، اظهار کرد: صلاحیت مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت محدود به استان تهران نیست؛ بلکه صلاحیت این واحد قضایی، انحصاری و ملی است که براساس مواد 307 و 308 قانون آیین دادرسی کیفری، قانون گذار رسیدگی به جرایم مرتبط با مشمولان این مواد قانونی را در صلاحیت قضات مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت قرار داده است.

رییس کل دادگستری استان تهران با اشاره به جایگاه مهم، حساس و ویژه قضات مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت، بیان کرد: با توجه به صلاحیت های خاص و انحصاری این واحد قضایی، تلاش مدیریت مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه حقوقی درباره آرای قضایی، داوری می کنند

جامعه حقوقی درباره آرای قضایی، داوری می کنند