مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-05سياسي

تخریب شبانه مسجد کازرونی غیرقانونی بوده است


شهرداری اصفهان تاکنون هیچ مجوزی برای تخریب مسجد کازرونی صادر نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مسجد کازرونی اصفهان، واقع در محله عباس آباد در ساعت 23 و 45 دقیقه شامگاه جمعه بدون مجوز، هدف تخریب قرار گرفت که البته حضور به موقع یگان حفاظت میراث فرهنگی این مسجد تاریخی را از خطر تخریب نجات داد.

علی رضی زاده مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان در این باره گفت: شهرداری اصفهان تاکنون هیچ مجوزی برای تخریب مسجد کازرونی صادر نکرده است و اگر این نهاد بخواهد مجوز تخریبی را نه تنها برای مسجد کازرونی بلکه برای هر بنای تاریخی دیگری صادر کند، مشروط به موافقت اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان است.

وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکنون موافقتی مبنی بر تخریب و حتی توسعه مسجد کازرونی به شهرداری منطقه یک اعلام نکرده است و اقدام هیأت امنای مسجد برای تخریب و توسعه مسجد در شب گذشته غیرقانونی بوده است.

رضی زاده با تأکید بر اینکه شهرداری نمی تواند برای جلوگیری از تخریب مجدد این مسجد نگهبانی برای حفاظت از آن اختصاص دهد، بیان کرد: با این حال به محض دریافت گزارش تخریب وظیفه شهرداری منطقه است که به موقع وارد شده و مانع از تخریب بنا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب شبانه مسجد کازرونی غیرقانونی بوده است

تخریب شبانه مسجد کازرونی غیرقانونی بوده است