مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-01سياسي

جشنواره منطقه ای فرهنگی و ادبی ابن حسام 28 آبان برگزار می شود


رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: جشنواره منطقه ای فرهنگی و ادبی ابن حسام 28 آبان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسین کاشی صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال به عنوان رشد تولید و مهار تورم در نظر گرفته شده و جهاد دانشگاهی نیز در همین مسیر برنامه های خود را تنظیم می کند.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: اعتقاد قلبی ما در جهاد دانشگاهی این است که راهکار برون رفت از مشکلات اعتماد به جوانان در سایه مشورت گرفتن از بزرگان همراه با علم و دانش است.

کاشی با تأکید بر اینکه واحد جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در بخش های مختلف آموزش، پژوهش و … فعالیت دارد، بیان کرد: یکی از شاخص ترین فعالیت فرهنگی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی برگزاری جشنواره های منطقه ای مد و لباس ایرانی- اسلامی با نام چارقد بوده است.

وی با بیان اینکه جشنواره منطقه ای فرهنگی هنری و ادبی ابن حسام را نیز داشته ایم، گفت: چهارمین دوره این جشنواره را در روز خوسف 28 آبان ماه برگزار خواهیم کرد.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام این روزها توهین به قرآن را در دستور کار دارند تلاش ما بر این است که برنامه های قرآنی را نیز در جهاد دانشگاهی افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره منطقه ای فرهنگی و ادبی ابن حسام 28 آبان برگزار می شود

جشنواره منطقه ای فرهنگی و ادبی ابن حسام 28 آبان برگزار می شود