مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-18سياسي

برای نهضت ملی مسکن، اراده مدیریتی جدی لازم است


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه نهضت ملی مسکن، اراده مدیریتی جدی لازم است، گفت: در این حوزه نمره قابل قبولی به استان نمی دهم.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه نهضت ملی مسکن، اراده مدیریتی جدی لازم است، گفت: در این حوزه نمره قابل قبولی به استان نمی دهم.

هادی بیگی نژاد روز جمعه 27 مرداد ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اگر زمین های درون شهر را بخریم و به مردم واگذار کنیم، ارزان تر تمام می شود.

وی مطرح کرد: ناترازی برق و گاز در پیک مصرف تا مدت ها با ما همراه خواهد بود و رفع این مشکل نیازمند همراهی مردم و جرات مسئولان است البته مردم ثابت کردند که با تصمیمات سخت همراهی می کنند به شرط اینکه مسئولان پای این تصمیمات بایستند.

بیگی نژاد هزینه تولید هر کیلو وات ساعت برق را 500 تومان عنوان کرد و افزود: دولت هر کیلو وات برق را 550 تومان از تولید کننده می خرد و به قیمت100 تومان توزیع می کند بنابراین دولت باید این تفاوت 400تومانی را به نیروگاه ها پرداخت کند در نتیجه بدهکار بخش خصوصی خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز دولت 80 تا 90 هزار میلیارد تومان به نیروگاه های برق بدهی دارد، تصریح کرد: به دلیل همین ناترازی مالی، سرمایه گذار رغبتی به تولید برق ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نهضت ملی مسکن، اراده مدیریتی جدی لازم است

برای نهضت ملی مسکن، اراده مدیریتی جدی لازم است