مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-31سياسي

مجوز زیست محیطی به منظور رفع مشکلات محور راور-دیهوک صادر شد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: مجوز زیست محیطی به منظور رفع موانع و مشکلات محور راور-دیهوک از سوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه صادر شده است.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: مجوز زیست محیطی به منظور رفع موانع و مشکلات محور راور-دیهوک از سوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه صادر شده است.

سیدمهدی قویدل امروز 9 مرداد ماه در تشریح این خبر افزود: در بازدید و بازرسی های دوره ای که باحضور مدیران استانی از حوزه های قضایی انجام شد، مشکلات و کمبودهایی در حوزه راه و ترابری مطرح شد که عدم وجود زیرساخت مناسب، امکانات و استراحتگاه در جاده کرمان- دیهوک- مشهد مقدس از جمله این مشکلات بود.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نیز مکاتبه انجام شده، گفت: با پیگیری دکتر جهانگیر، موضوع بصورت ملی از طریق رییس سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری و خواسته شده که اقدامات قانونی جهت صدور مجوز برای ساخت استراحتگاه ها و مجتمع های رفاهی بین راهی به منظور کاهش تصادفات و حوادث جاده ای، پیشگیری از حوادث احتمالی و جلوگیری از سوء استفاده مجرمین، عوامل ذیربط نسبت به رفع نواقص ذکر شده اقدامات قانونی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز زیست محیطی به منظور رفع مشکلات محور راور-دیهوک صادر شد

مجوز زیست محیطی به منظور رفع مشکلات محور راور-دیهوک صادر شد