مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-19اجتماعي

رای اولی ها دشمن را مأیوس خواهند کرد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: حضور نسل جوان و به خصوص رای اولی ها باعث بر هم خوردن نقشه های شوم دشمن و یاس آنها می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان کامرانی در نشست با مدیران آموزش و پرورش استان هرمزگان در سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش کشور که به صورت همزمان با سراسر کشور در هرمزگان در حال برگزاری است اظهارداشت: یکی از اصلی ترین ارکان پیشرفت کشور آموزش است و اگر به حیطه آموزش اهمیت داده شود نیمی از راه سپری می شود.

وی افزود: چهار رکن در آموزش و پرورش یعنی دانش آموز، معلم، کارکنان آموزش و پرورش و محیط آموزشی باید محیا باشد، نیاز الان آموزش استان بیشتر به سمت ایجاد محیط آموزشی است، باید تلاش بر ارتقا محیط آموزشی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان اذعان کرد: حضور نسل جوان و به خصوص رای اولی ها یعنی نقش بر آب شدن نقشه های شوم دشمن، دشمنی که برای نسل جوان ایرانی رویاهای پلید در سر می پروراند با دیدن رای اولی ها مایوس می شود.

وی اضافه کرد: در آرامش و امنیت، پیشرفت میسر می شود و دشمنان توان دیدن آرامش و پیشرفت کشور را ندارند، مطمئنا آگاه سازی دانش آموزان توسط شما معلمین جهاد تبیین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای اولی ها دشمن را مأیوس خواهند کرد

رای اولی ها دشمن را مأیوس خواهند کرد