مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-05اقتصادي

تجارت ایران و پاکستان به بیش از 2 میلیارد دلار رسیده


تجارت ایران و پاکستان از روند افزایشی برخوردار بوده و به بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون دلار رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) 13 مرداد ماه در نشست فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری بین ایران و پاکستان در شهر کراچی حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

سند همکاری های اقتصادی و تجاری بین اتاق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی کراچی در حضور وزیر امور خارجه و مقامات ایالتی سند پاکستان به امضا رسید.

وزیر خارجه در این نشست گفت: از اینکه در شهر کراچی، قطب اقتصادی و تجاری پاکستان، در جمع برادران و خواهران عزیز پاکستانی و تجار و فعالان اقتصادی این کشور حضور دارم، بسیار خرسندم.

جمهوری اسلامی پاکستان، به عنوان یک کشور همسایه و مسلمان همواره از اهمیت بالایی برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار بوده است.

وزیر خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با الهام از اصل طلایی سیاست خارجی خود تحت عنوان اول همسایگان و همچنین بر مبنای راهبرد توسعه روابط با کشورهای اسلامی، ارتقای مناسبات خود با پاکستان را در اولویت قرار داده است، افزود: در این زمینه، رهبری عالیقدر جمهوری اسلامی ایران نیز بارها حمایت کامل خود را از گسترش روابط با این همسایه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت ایران و پاکستان به بیش از 2 میلیارد دلار رسیده

تجارت ایران و پاکستان به بیش از 2 میلیارد دلار رسیده