مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 18:302023-07-24حوادث

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در گلستان/ کشف 209 کیلو مواد افیونی


فرمانده انتظامی استان گلستان از انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر پیش از ورود به استان خبر داد و گفت: در این عملیات 209 کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شد.

- سردار سعید دادگر عصر امروز دوشنبه 2 مردادماه 1402 در جمع خبرنگاران از شناسایی و انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر پیش از ورود به استان گلستان خبر داد و در خصوص جزییات انهدام این باند اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر گلستان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر صنعتی در سطح استان شدند.

وی با بیان اینکه پس از رصدهای شبانه روزی و بررسی اطلاعات کسب شده، مشخص گردید متهمان قصد جابجایی مقداری مواد مخدر از استان های جنوب شرقی کشور به استان گلستان را داشتند، ادامه داد: موضوع مربوطه بلافاصله در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان با تأکید بر اینکه با تلاش مأموران پلیس، خودروهای متهمان در یکی از محورهای ورودی به استان شناسایی شد، افزود: خودروهای مذکور طی یک تعقیب و گریز پلیسی متوقف شد.

وی از کشف 209 کیلوگرم انواع مواد افیونی در بازرسی از این خودروها خبر داد و خاطرنشان کرد: مقدار 156 کیلوگرم شیشه و 53 کیلوگرم هرویین از این باند کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در گلستان/ کشف 209 کیلو مواد افیونی

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در گلستان/ کشف 209 کیلو مواد افیونی